středa 22. února 2012

Love University

Nedá se nic dělat, ale do léta si ode mě asi nepřečtete nic jiného, než vzdychání a áchání nad maturitou, potažmo příjímačkami na vejšku...
Fotila jsem se cestou do knihovny a doufám, že článek stihnu připravit před doučováním z matiky, což mě ve vašich očích může mylně stavit do světla pilné studentky, nenechte se však opít rohlíkem, všechno to jsou pouze zoufalé výkřiky do tmy aneb snažím se dohnat ty léta nicnedělání. 
A největší problém mi stejně dělá srovnat se s tím, že už ze mě teda opravdu nikdy nebude roztleskávačka, a že už teda opravdu nikdy nebudu chodit s rugbistou, a že už si teda opravdu nikdy nezahraju ve školním muzikálu... A tak si kompenzuju kýčovitým tématickým oblečením.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Jumper, skirt, bag, shoes H&M / T-shirt and tights Gate.

17 komentářů:

  1. mně se tak hrozně líbí ty baseballový mikiny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasná mikča, tu bych taky brala. Přeju pevný nervy k matuře!

    OdpovědětVymazat
  3. =) no jo no...co se dá dělat, pořád tu máme filmy z americké střední;) =D a kampak děláš přijímačky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A seriály z amerických střední! :)
      Budu to zkoušet na více škol, všechno humanitní obory, kde u přijímaček alespoň trochu budu moct využít svoji angličtinu a němčinu.

      Vymazat
  4. ta kabelka se mi k tomu nelíbí

    OdpovědětVymazat
  5. outfit ve stylu univerzity se mi líbí, ale ty boty.. ty jsou peckovní!!

    OdpovědětVymazat
  6. sekne ti to! a taky jsem dycky chtěla chodit s rugbistou..achjo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I když s tím teoreticky chodit ještě můžem, ten není podmíněn střední školou... :)

      Vymazat
  7. Skvělej outfit!
    Přeju hodně štěstí k maturitě, já jsem celkem vzorňouš a maturity se bojim, tudíž se začínám připravovat už teď! Zrovna si tu sepisuju knihy, co si musím pujčit a přečíst..chybí mi jich ještě 18, ale to snad za ten rok a půl stihnu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mě donutilo si ten seznam udělat taky, akorát já už mám jen dva měsíce :D Díky.

      Vymazat
  8. Nikdy sa mi tie bundy nepacili, no ty ich vies uzasne zladit. Pekne :) Nic si nerob zo statenych moznosti byt roztlieskavakcou, na vyske pride tolko moznosti, ze sa ti bude tocit hlava, uvidis :D

    OdpovědětVymazat