sobota 11. února 2012

Layers

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tentokrát mě v souvislosti s outfitem nenapadají žádné pikantnosti z mého osobního života, tak se tu asi výjmečně rozplkám o tom, co mám na sobě a nebudu si hrát na "Ano, také mám blog. Ne, nepíšu tam o politice. Je o módě. Ale vždycky se k fotkám snažím napsat něco off topic."
Takže kdo hledá alespoň trochu toho inteligentního čtení, byť i jen na módním blogu, může stránku s klidem zavřít, dnes už tu k ničemu takovému nedojde. A tomu zbytku s radostí povím, že:
Burgundy leggins jsem měla na wishlistu už od nějakého října, nakonec jsem si je pořídila až tenhle týden v Gatu. Sice nemají zlaté detaily jako ty ze Zary, ale stály mě 198 Kč a to se počítá. K počasí se nijak vyjadřovat nebudu, pouze podotýkám, že je ideální doba k tzv. vrstvení a to mě baví. Ve škole máme celkem teplo (vedro), takže basic tílko z H&M a košile s průstřihy z F&F jsou optimální volbou pro většinu dne. Do méně friendly prostředí (čtěte: tam, kde šetří na topení) jsem vybavena mikinou z Topshopu a když by šlo vyloženě to tuhýho, tak i sakem z F&F, ale to už pak člověk nabírá těch krabicoidních tvarů, na které je zvláště v zimě třeba dát si pozor. A ještě ke kruhové šále - tu jsem vždycky považovala za zbytečnou rozmazlenost lidstva, podobně jako třeba GPSku, ale ta barva a sleva mě přemluvily. (A navigace na iPhonu je taky boží.)

6 komentářů:

  1. Nikdy mě nenapadlo považovat kruhovou šálu za rozmazlenost :D to je super hláška. Btw. takovou oběť, že bych se svklíkla až do tílka bych nepodstoupila ani já, ale jako příklad vrstvení je to super. Mám to tak nějak podobně - vrchní vrstva buď druhý extra hrubý svetr nebo sako. A příště už si prosíme ten off topic, hvězdo! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, taky jsem teď byla týden nemocná :D Hvězda prostě.

      Vymazat
  2. Závidím, že máte ve škole teplo. U nás mi nestačí ani ten nejteplejší svetr! A ten kabát a šála jsou prostě boží!

    OdpovědětVymazat
  3. strašně se mi líbí tvoje boty !! :)

    OdpovědětVymazat
  4. abych mohla říct, že máme ve škole teplo, tak to bych se nejdřív musela sjet nějakou vysoce zakázanou látkou... takže vedro ti závidím...;) a sluší ti to;) hlavně se mi líbí ten kabát, taková nadčasová klasická klasika;)=)

    OdpovědětVymazat
  5. Jde z toho na mě trošku zima, ale vypadá to perfektně ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat