úterý 13. srpna 2013

Up all night to get lucky?


Co mě vede k tomu, abych v půlce prázdnin* po stydím-se-jak-dlouhé době otevřela blogger a pustila se do psaní článku? Ukradli mi iPhone. A stačily ani ne dva dny na to, abych si uvědomila, jak moc závislá jsem na něm byla. Především pak na sdílení čehokoliv na všemožných sociálních sítích. A myslím, že touhle chorobou netrpím jako jediná, protože si ani nechci představovat, co horšího by se muselo stát, abych dostala stejně tolik upřímných soustrastí jako právě poté, co jsem si do statusu na facebooku napsala, že jsem bez mobilu. We live in a world where loosing your phone is more dramatic than loosing your virginity. A tak, když už se nemůžu checkovat na foursquaru a uploadovat fotky na instagram a chatovat s lidmi přes iMessage a whatsapp (konkrétně bez těchto dvou aplikací se cítím hrozně opuštěná), nezbývalo než otevřít blogger a podělit se o svoje zážitky tady.

*Ano, oficiálně mám jakožto student vysoké školy přesně polovinu prázdnin za sebou a ještě jednou tolik přede mnou, v praxi mě ale v září čekají nějaké ty resty z letního semestru... Známe.







Blazer F&F / top, shorts H&M / bag KappAhl / shoes Deichman / belt thrifted.

18 komentářů:

  1. Pěkný tetování :)

    Zvu tě na svoji první Giveaway ! :)
    gabulka-lovelygirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. absolutne s tebou zdielam všetky tvoje pocity, taktiež som z tých ktorým ukradli prednedávnom telefon, zo začiatku som si to moc nepripúšťala, predsa len nebol to iphone, ani nejak extra novy telefon, a po par dňoch to na mňa úplne dolahlo a uvedomila som si že som uplne stratená :D takže držím palčeky do no-smartphone života :D

    si krásna, a to tielko je perfektné :)

    OdpovědětVymazat
  3. hele já už se teď bojím, že se mýmu ajfounku, kterej asi (ťukám na dřevo!!!) v pátek dostanu, něco stane..to jsem celá já..ale fakt, já se o něj budu TAK bát :D

    OdpovědětVymazat
  4. ja si připadám taky opuštěně, kdyz ti nemůžu psát :D první fotka <3 <3

    OdpovědětVymazat
  5. 4. fotka <3
    jinak koukám že dost krizička :D

    OdpovědětVymazat
  6. koukej přispívat častěji! jo jo, resty, také mě čekají:D

    OdpovědětVymazat
  7. stále krásnější :) tak doufám, že se teď budeš trochu věnovat nám, když nemáš iphone :P

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek! Nejvíc Ti to zase opět sluší!
    A doufám, že ten ukradený iPhone bude aspoň k tomu dobrý, aby tě donutil tu více psát :D :P :D

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to! :)

    Chtěla bych tebe a tvé čtenáře pozvat k sobě na blog, kde právě probíhá giveaway na tém back to school :) Budu ráda, když se zúčastníte! :)

    http://tereziiestaysalive.blogspot.cz/2013/08/ready-for-school.html

    OdpovědětVymazat
  10. môj šrot by pokojne mohli ukradnúť, že by som sa im aj poďakovala, chvalabohu ja netrpím takouto deformáciou a snáď ani nebudem :D stávajú sa v živote aj horšie veci a hlavu hore

    OdpovědětVymazat
  11. koukej přispívat častěji! jo jo, resty, také mě čekají:D vest here with blazer

    OdpovědětVymazat
  12. Jo, já hrozně trpim od tý doby, co mi ukradli iphone. Je to asi tak 6 měsíců a od tý doby nemám žádnej mobil. Si řikám, že když si koupim nějakej obyčejnej, je to na nic, protože nemá ty super aplikace a kdybych si koupila zase iphone budu mít hroznou schízu, že mám v kabelce několik tisíc a až mi ho někdo ukradne, skončim v nemocnici se zástavou srdce. Už to nechci riskovat! :D

    ó 3 a 4 fotka! koukej zase něco postnout

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  13. Krásne. Vel'mi sa mi páči tetovanie :)

    OdpovědětVymazat
  14. ah nedokazu si prestavit ze bych prisla o iphone, v posledni dobe ho ztratily asi 3 moje kamaradky a neverim ze porad zijou:D jinak pekna kerka, mas nekde fotku kde to je videt cely?

    OdpovědětVymazat
  15. krásný blog, koukneš se prosím na můj? můžem se navzájem sledovat

    nezapomeň giveaway u mě na blogu

    OdpovědětVymazat
  16. Nice blazer :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    OdpovědětVymazat