středa 28. září 2011

The Real Me

Občas přemýšlím, jak na vás asi z těch několika fotek, které každý týden publikuju a z těch pár řádků, které si o mě čas od času přečtete, působím. Jestli si o mě myslíte, že jsem chytrá nebo spíš jednodušší, jak třeba trávím svůj volný čas, co mě baví...
Asi se není čím chlubit, ale jedním ze stěžejních bodů mého života jsou party :D A takový článek jsem tu ještě neměla, přitom to tak moc vystihuje to, jaká jsem :)

Image and video hosting by TinyPic
Fotky jsou z kamarádovy oslavy, která byla ve znamení jeho oblíbeného absinthu, takže dress codem pro večer bylo cokoliv zeleného. (K kalhotám ze Zary jsem si vzala zelené tričko z Espritu, podpatky z Vagabondu a klasicky džínovku a kabelku z H&M.)

Image and video hosting by TinyPic
Když je vidíte tahle rozmazeně, je to znamení, že už byste je radši ani pít neměli... But who cares? :D

Image and video hosting by TinyPic
Flaška Zarnoffu (levnější verze Smirnoffu z Lidlu :D) měla oranžovo-zelenou etiketu, takže jsem se s ní prostě musela vyfotit! :D

Image and video hosting by TinyPic
Klučičí Cuba Libre s Camelkama a holčičí Prosecco s Petrama :)

Image and video hosting by TinyPic
Jinak metro do jedný je fajn, ještě jsme se stihly přesunout do centra a zatancovat si :)

Image and video hosting by TinyPic
Bonus picture, pro všechny fashion bloggerky z celého článku nejzajímavější :D Kdo najde Paulínu a Agnes?

Image and video hosting by TinyPic
A hlavně za všechny fotky děkuju Aničce!!! :-*

10 komentářů:

  1. Krásná kombiance barev!! :) A ano párty!! :D mhuheheee a já je našla joooo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Téda a zrovna tu party girl (dá se to tak nazvat?) bych do tebe vůbec neřekla :)
    Působíš hrozně mile a slušňácky ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych to do tebe netipla, ale hned jsi mi tim vice sympatictejsi, ja a party to je ma oblibena kapitola:D

    OdpovědětVymazat
  4. jezis cuba libre, moja svatena voda!! :D

    http://kateonskate.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. juu super outfit!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Ivuš- Tak to respekt :D
    marankova- Fakt? No, je pravda, že na většině fotek se spíš culím apod.
    Kate- :D Moje svěcená bude nejspíš nějaká příchuť Squashe :D

    Děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, já třeba na žádný párty vůbec nechodim, nějak na to moc nejsem..a ani nějak nemám s kým někam jít..můžeš mě někdy vzít s sebou a ukázat mi, jak se to dělá :D

    To jsem moc ráda, že se ti design líbí, taky jsem se s tím (možná to nevypadá..) patlala asi 2 hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  8. no neviem ja na tej fotke nevidim ani prd a nieto este paulinu a agnes :D

    OdpovědětVymazat
  9. Love the combination! :D

    I really like your blog, I follow you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpovědětVymazat