úterý 7. června 2011

200

Nebudem kolem toho dělat žádnej povyk, že jo.
200 pravidelných čtenářů, jupí! (Dle statistik díky Joll a taky Lucy, Lindě a Paulíně:))

Vím, že jsem slíbila deníček, ten bude! Ale pro dnešek vám musí stačit home-made-ice-cream by Lucka :)

Jaká je vaše oblíbená příchuť? A važte svá slova!

Image and video hosting by TinyPic

Potřebuješ: udělátka z Ikey, krajanku z Alberta a jahody :)

16 komentářů:

  1. Když mám vážit slova tak moc nevím, asi malina :D
    Jinak ti gratuluji ke 200 :P

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujéém! : ) Mňam jahodová domáca zmrzka : )))

    OdpovědětVymazat
  3. Já potřebuju ten lak! A gratuluju :) zasloužíš. A ne díky mě ;).

    Čokoláda a citrón odmalička!

    OdpovědětVymazat
  4. gratulace a jednoznačně borůvka(ale v závěsu běžej višně v čokoládě...)

    OdpovědětVymazat
  5. gratuluju :)!! A díky mně to taky nebude :D
    Takovýhle zmrzlinky si teď dělám pořád!!

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji ke 200 followers. :) mnam ten nanuk vypadá skvěle, dej mi líznout :P:D

    OdpovědětVymazat
  7. Linda- Klasickej modrej z H&Mka! :)
    Péťa- Tak borůvková se zrovna chladí v marazáku :)
    Lucy- Já to včera zkusila poprvý a jsem nadšená! :D

    Dík :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam to si musím sehnat! Pošli mi to přes monitor, teď hned!!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. parada...200 je pekné číslo :)

    OdpovědětVymazat
  10. hahá, gratuluju:)) jsem odhodlaná ukořistit, seč mi mé síly budou stačit, zápisníček.) a jinak, když už se tak odvážně ptáš, tak mým číslem jedna (jako u Brumbála) je citronová:)

    OdpovědětVymazat
  11. Gratuluju! A moje oblíbená..asi jakákoliv z čerstvýho ovoce :) O víkendu jsem zrovna měla švestkovou a olizovala jsem se až za ušima :D

    OdpovědětVymazat
  12. mnam, ta musi byt vynikajici! :-))
    jinak moc gratuluju.. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. mnam, moje baileys. :) nejlepsi prichut zmrzky vubec. :)

    OdpovědětVymazat
  14. musím si pořídit ty zmrzlinový tvořítka. Nesnáším jahodovou, moje oblíbená bude asi malinová a ananasová

    OdpovědětVymazat
  15. mnam!! aaa...me chutnaj prichute..vetsinou ne moc sladky..anebo jourtovy a nebo osvezujici vodovy anebo neco jinyho:D

    OdpovědětVymazat