pátek 20. května 2011

Blue.

Dress, bruises, sky. Blue.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dress Jennyfer / shirt second hand / shoes H&M / sunnies Terranova.

25 komentářů:

  1. zajímavá kombinace vzorů.. ale brejle jsou skvělý!!

    OdpovědětVymazat
  2. ty brďo! takhle by mě to v životě nenapadlo skombinovat, ale je to super!:))))

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá kombinace a libí se mi to,ty brýle jsou fajnový :)

    OdpovědětVymazat
  4. juu mám ráda tyhle rara typy sukní :)

    OdpovědětVymazat
  5. ty šatky sou samy osobě skvělý a stou košilou je to bezvadnej nápad!

    OdpovědětVymazat
  6. Teda dneska jsi hrozně roztomilá! Tohle ti moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. ladí ti i lak! jo to se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. šaty sú pekné ale ta kombinácia kociek a kvetiniek? no prečo nie dnes sa už nosí všetko ale mne to stále nejako nesedí :)

    OdpovědětVymazat
  9. zaujímavé miešanie vzorov... sluší ti to! ;)

    tie okuliare ti asi ukradnem :D

    OdpovědětVymazat
  10. ty brýle jsou bezvadné :) A ta košile .. bezkonkurenční :))

    OdpovědětVymazat
  11. roztomile! :)

    http://mischeldoublew.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Veľmi pekné! Krásne šaty!

    http://simpleslovakgirl.blogspot.com/
    Novozaložený blog.

    OdpovědětVymazat
  13. Ta kombinace 2 vzorů vypadá překvapivě dost dobře!

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo takhle zkombinovany se mi to nelibi

    OdpovědětVymazat
  15. jojojo a tahle kombinace se mi líbí..:)

    OdpovědětVymazat
  16. panejo, od čeho máš ty modřiny? :-O

    OdpovědětVymazat
  17. Moc děkuju za milý komentář! Jsem ráda, že to vidíme podobně :)
    Akorát se obávám, že s rozšířením témat teď unudím své shopaholické čtenáře k smrti :D

    OdpovědětVymazat
  18. Zaujímavá kombinácia, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj holky, jsem moc ráda za komentáře, nikdy mě nenapadlo, že kostičky a kytičky k sobě možná nejdou, donutily jste mě se nad tím zamyslet! :D

    tizianova hanula- Hele, to kdybych věděla :D Jsem jak malý dítě, hrozně snadno se mi udělají různý škrábance a modřiny a ani nevím od čeho.

    OdpovědětVymazat
  20. jé tuhle košili mám taky :) a taky ze sekáče...

    OdpovědětVymazat