pátek 15. dubna 2011

15/4/2011

DSC00244

Vůbec, ale jako že fakt vůbec, nemám dobrou náladu.
Chtěla bych příspívat, every day, ale nemá mě kdo fotit a když už, tak zrcadlovka blbne.
Přes jaký program nahráváte fotky na blog?
Atd. atd. To je to jaro, říkám vám.

DSC00272

DSC00260

DSC00270

DSC00267

Coat Topshop / shirt H&M / dress thrifted / bag F&F.

20 komentářů:

  1. vážně skvělá kombinace ! moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásny kabát :)

    nová adresa blogu
    http://last-poetry.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji modrou a tato kombinace je výtečná! :)

    OdpovědětVymazat
  4. nic si z toho nedělej, mě taky nikdo fotit nechce ;p Ty barvy ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Super outfit, nádherné šatičky :) Jéé ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné barvy, krásně sladěné a přeji, ať jde vše líp a nemáš důvod mít špatnou náladu ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkoušela jsem tinypic, photobucket a pak jsem zjistila, že ty nahráváš přes flickr a zkusila ten. A zatím se jeví jako nejlepší. Bože neříkej mi, že i ten začal dělat problémy :(

    OdpovědětVymazat
  8. přes tinypic..ale blbne..zlobí mě... a brzo ho opustím!!

    OdpovědětVymazat
  9. krásna!! :D

    pekne si to skombinovala!

    OdpovědětVymazat
  10. jeee !
    toto sa ti neskutočne podarilo ! :*

    OdpovědětVymazat
  11. Ta kabelka je úžasná!:)A šatičky jsou taky moc pěkný!

    OdpovědětVymazat
  12. moc se mi líbí ty šaty a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  13. Linda- No právě jsem zjistila, že tam člověk může nahrát max. 200 obrázků a pak už ty starší zmizí, nebo co...
    Danča- Tak pak řekni, na co jsi přešla!
    Foly- Přes picasu mám ty obrázky pak hrozně nekvalitní...

    Díky všem za rady, ale hlavně za pochvaly! :))

    OdpovědětVymazat