pátek 24. prosince 2010

Šťastný a veselý

Tak ani já jsem neodolala a rychle tu smolím jeden vánoční článek. Nemůžu říct, že bych Vánoce nějak zvlášť milovala, ale tak proč ne, narozeniny nesnáším ještě víc. Taky už trochu začínám mít hlad (to má hlubší souvislosti jak se zlatým prasetem, tak s podrážděným žaludkem po vánočních večírcích) a taky by mě zajímalo, proč ještě nemáme stromeček.

Überkýč a epicspam...
Photobucket

Áďa slaví nejen Vánoce, ale i narozky:
Photobucket

Zlatej pro mámu, fialovej pro tátu, HelloKitty pro ségru.

11 komentářů:

  1. Krásné Vánoce trendy sobíku Lucinko =)
    a rychle utíkej pro strom, nebo ti Ježíšek nebude mít pod co doručit dárky;)

    OdpovědětVymazat
  2. šťastný a veselý :) A pořád ještě nemáte stromek? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Vánoce i tobě (i když trochu opožděně :P)
    Koukám na ty balící papíry :)
    Ten hello kitty jsem taky viděla ,ale nevím ,jak bych ho využila :D a typuji ,že na druhé straně je toho vínového papíru je alfa romea :D Taky jsem ho viděla (myslim ten papír).
    ŠTASNÉ A VESELÉ !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Gabča-Hele nakonec se nějakej sehnal a v šest už byl ozdobenej :D
    Simone-Když mně přišel ten vínovej fakt hezkej :D

    A vám všem šťastnej novej rok :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně zabalený ten dárek pro tátu!:)

    OdpovědětVymazat